Naše flotila

 

Beechcart B-200 Super-King Air

Celokovový přetlakovaný dolnoplošník poháněný dvěma turbovrtulovými motory PRATT & WHITNEY se zatahovacím podvozkem, plně vybavený pro lety podle přístrojů v nepříznivém počasí. Beechcraft Super-King Air B-200 je letadlo americké výroby, konfigurace sedadel je pro 7 VIP cestujících. Prázdná hmotnost 3520 kg, maximální vzletová hmotnost 5670 kg, dostup 10700 m / 32800ft, cestovní rychlost 536 km/h, (289 kts) dolet 3338 km / 1800 NM.

Beech 200

 

Citation CJ I Mustang

Cessna Citation Mustang, model 510 je nejmenším z proudových letadel vyráběných společností Cessna Aircraft Copany, USA. Mustang má standardní konfiguraci sedadel. Prostor pro cestující je vybaven čtyřmi sedadly s možností uspořádání jako club a páté sedadlo pod kterým je umístěn záchod. Posádka v přední části má dvě sedadla a zdvojené řízení i když Mustang je schválen pro jednopilotní provoz.

Okřídlý celokovový letoun s hliníkových slitin s klasickým tříkolovým zatahovacím podvozkem s dvěma proudovými Motory Pratt & Whitney Canada PW615F každý s tahem 6,49 kN, které jsou namontovány na boku zadní části trupu. Hlavní dveře jsou v přední části na levé straně a dveře pro nouzové opuštění jsou ve střední části trupu pravé strany. Prázdná hmotnost letounu je 2522 kg a maximální vzletová 3930 kg. Cestovní rychlostí 630 km/hod se dokáže pohybovat až ve výšce 12,5 km a uletí téměř 2200 km.

Citation CJ I Mustang

 

Piper PA-46-TP-500 Meridian

Piper PA-46-TP-500 obchodního označení Meridian je jeden z oblíbených letounů vyráběných americkou společností Piper Aircraft, který je poháněn jedním turbovrtulovým motorem Pratt&Whitney o výkonu 375 kW. Vrtule je čtyřlistá, konstantních otáček s možností reversu. Podvozek je zatahovatelný, klasického uspořádání. Odmrazování vrtule, náběžných hran křídel a ocasních ploch je samozřejmostí. Kabina posádky a cestujících je přetlaková a plně klimatizovaná. Letoun má multifunkční displeje a nejmodernějším radionavigační vybavení. Kapacita letounu je jeden pilot a pět cestujících.

Prázdná hmotnost stroje je 1562 kg a maximální vzletová 2310 kg. Letoun má dostup 30 000 ft a vytrvalost s 45 min rezervou 4,2 hodiny.

Piper PA 46-TP-500 Meridian

 

Cessna 414

Letoun Cessna 414A je dolnokřídlý jednoplošník s uzavřenou přetlakovou kabinou. Je určen pro komerční leteckou dopravu. Letoun má klasický zatahovací podvozek příďového typu. Je poháněn dvěma motory Continental o vzletovém výkonu 2x231 kW při 2700 1/min. Letoun je určen pro přepravu až šesti cestujících. Délka letounu11,09 m, výška letounu 3,49 m, rozpětí letounu je 13,45 m. Prázdný letoun váží 1994 kg a maximální vzletová hmotnost je 3062 kg.

Cessna 414

 

Cessna C-340 A

Letoun Cessna 340A je dvoumotorový samonosný dopravní dolnoplošník s uzavřenou přetlakovou kabinou. Je to jednopilotní letounn se zdvojeným řízením. Je určen pro komerční leteckou dopravu až pěti cestujících. Letoun má klasický zatahovací podvozek příďového typu. Je poháněn dvěma motory Continental TSIO-520-NB o maximálním vzletovém výkonu 2 x 310 HP (231 kW) s třílistými kovovými za letu stavitelnými vrtulemi McCauley o průměru 1,92 m. Maximální cestovní rychlost dosahuje až 452 km/hod.
Délka letounu 10,46 m, rozpětí 11,62 m ,výška letounu: 3,84 m.
Prázdná hmotnost 1780kg, maximální vzletová hmotnost 2719 kg. Dostup 9085 m, dolet 2600 km. Cestovní rychlost 360 km/hod.

Cessna 340 A

 

Antonov AN-2 TD

Letoun je víceúčelový jednomotorový celokovový dvouplošník s křídly a částí ocasních ploch potaženými plátnem a s klasickým pevným podvozkem záďového typu. Trup je celokovová duralová skořepinová konstrukce.
Ve vnitřní části trupu je umístěno 12 sedaček pro cestující. Alternativně je možno pro potřeby provádění výsadků sedačky nahradit sklopnými sedadly umístěny podílně pod okny.
Pohonná jednotka - devítiválcový, hvězdicový, vzduchem chlazený motor PZL Kalisz AŠ-62IR o výkonu 736 kW (1000 k) a čtyřlistoá stavitelná vrtule AV-2.
Prázdná hmotnost letounu je 3370 kg, maximální vzletová je 5500 kg. Cestovní rychlost letounu je 185 km/hod.

0

 

Cirrus SR22

Cirrus SR22 je jednomotorový, čtyřmístný letoun s celokompozitovou skořepinovou konstrukcí s klasickými ocasními plochami. Řídící plochy jsou z lehkých plechových slitin. Letoun je vybaven atmosférickým motorem Teledyne Continental IO-550 N s maximálním výkonem 310 HP při 2500 otáčkách motoru. Motor je dále vybaven dvojitým zapalováním a systémem vstřikování paliva. Motor pohání tří-listou kompozitovou vrtulí stálých otáček. Regulátor je nastavený tak, aby udržoval 2500 otáček v celém rozsahu cestovních výkonů Kabina letounu je široká, prostorná a luxusně vybavená. Avionicky je letoun vybaven 2x GNS 430 a integrovaným systémem Avidyne Entegra, který zajišťuje pilotovi maximální přehled a pohodlnou obsluhu. Letoun je certifikován do známé námrazy. Hlavním bezpečnostním prvkem je záchranný padákový systém CAPS, který je k dispozici v případě nouze.
Cestovní rychlost 339 km/hod, Stoupavost: 6,5 m/s, Dolet: 1943 km, Dostup: 5330 m

 Cirrus SR22, OK-ROK

 

Cessna P 210 N

Celokovový hornoplošník poháněný jedním pístovým motorem vybavený zatahovacím podvozkem, plně způsobilý pro lety podle přístrojů. Letoun se využívá pro letecký výcvik a pro dopravu s kapacitou pro až pět cestujících, nebo adekvátní náklad. Kabina letounu je přetlakovaná. Pro vzlety a přistání lze použít nezpevněných ploch dlouhých od 800 m. Motor Teledyne Continental TSIO-520 P; vzletový výkon 231 kW (310 HP). Dostup 8230 m / 27000ft. Cestovní rychlost 350 km/h (190 kt). Dolet 1600 km; Letoun je vybaven 2x GNS a autopilotem.

 Cessna P210 N

 

Cessna C 182

Celokovový hornoplošník poháněný jedním šestiválcovým pístovým motorem s pevným podvozkem příďového typu, plně způsobilý pro lety podle přístrojů. Letoun se využívá jak pro letecký výcvik tak pro dopravu s kapacitou maximálně tří cestujících, nebo adekvátní náklad. Pro vzlety a přistání lze použít nezpevněných ploch dlouhých od 600 m. Motor Lycoming IO-540; vzletový výkon 172 kW. Dostup 5500 m. Cestovní rychlost 200–230 km/h; Dolet 1700 km; Letoun je vybaven GPS

Cessna C182

 

Cessna C 172 

Celokovový hornoplošník poháněný jedním čtyřválcovým pístovým motorem s pevným podvozkem příďového typu, plně způsobilý pro lety podle přístrojů. Letoun se využívá jak pro letecký výcvik tak pro dopravu s kapacitou maximálně tří cestujících, nebo adekvátní náklad. Pro vzlety a přistání lze použít nezpevněných ploch dlouhých od 500 m. Motor Lycoming O-320; vzletový výkon 160 kW. Dostup 4900 m. Cestovní rychlost 150–210 km/h; Dolet 1400 km; Letoun je vybaven GPS a autopilotem.

Cessna 172 N  Cessna 172L, OK-WIA   OK-MIA

 

Zlin Z-142

Zlin 142 je dvoumístný cvičný a sportovní letoun. Je určen pro základní a pokarčovací výcvik, pro nácvik a létání akrobacie, vleky kluzáků, výcvik v přístrojovém a nočním létání. Letadlo je poháněno motorem české výroby typu M-337 AK (210 k) se stavitelnou vrtulí Avia V-500A.
Cestovní rychlost 180 - 230 km/hod. Výdrž 4 hodiny.
Prázdná hmotnost 730 kg, maximální vzletová hmotnost 1090 kg.
Délka 7,33 m, výška 2,7 m, rozpětí 9,16 m.
Dolet 950 km, maximální dostup 5000 m.

0             Z142, OK-LNK

Robinson R 44 Astro

Základ vrtulníku Robinson R 44 tvoří trup s pilotním prostorem, kabinou pro cestující a místem pro zavazadla či náklad. Vrtulník je čtyřmístný. Pohonnou jednotkou šestiválcový pístový motor typu Lycoming O-540-F1B5 a převodovka, která přenáší točivý moment na nosný rotor a na vyrovnávací vrtuli, umístěnou na konci trupu společně s vodorovnými ocasními plochami. Vrtulník je opatřen podvozkem, kterým jsou lyžiny.
Rozmezí provozních rychlostí je od 150 km/hod do 230 km/hod. Výdrž je na 3 hodiny s požadovanou rezervou.
Délka 11,76 m, výška 3,277 m ,šířka 2,184 m, průměr rotoru10,058 m
Prázdná hmotnost 640 kg, užitečné zatížení 450 kg, maximální vzletová hmotnost 1090 kg.
Cestovní rychlost 205 km/hod, maximální rychlost 240 km/hod.
Dolet 650 km, maximální operační výška 4200 m

Robinson R44

 

Pro kalkulaci doby letu a nákladů nás prosím kontaktujte

 

Piper PA-46-TP-500 obchodního označení Meridian je jeden z oblíbených letounů vyráběných americkou společností Piper Aircraft, který je poháněn jedním turbovrtulovým motorem Pratt&Whitney o výkonu 1024 k. Vrtule je čtyřlistá, konstantních otáček s možností reversu. Podvozek je zatahovatelný, klasického uspořádání.  Odmrazování vrtule, náběžných hran křídel a ocasních ploch je samozřejmostí. Kabina posádky a cestujících je přetlaková a plně klimatizovaná.  Letoun má multifunkční displeje a nejmodernějším radionavigační vybavení. Kapacita letounu je jeden pilot a pět cestujících. 

Prázdná hmotnost stroje je 1562 kg a maximální vzletová 2310 kg. Letoun má dostup 30 000 ft a vytrvalost s 45 min rezervou 4,2 hodiny.